fredag 21 mars 2014

Avsnitt 6 -Fredagsmys


I det här avsnittet är det fredagsmys som gäller, så på med sköna kläder, häll upp valfri dryck och ta fram ditt mest avslappande handarbete.

Jag pratar bland annat om (utan inbördes ordning)

* Utlottningen på instagram (leta upp @stickochspinn så hittar du den)
* Regnbågsstrumpor till min systerson av garn från Friday Studios.
* Strumpor jag stickat till min syster av garn jag färgat med karamellfärger.
* Anthropomorphic cowl av garn jag spunnit longdraw med fiber från Highland handmades.
* Sjalen till SillyFru
* Bebiströja med hjärtan
* En bebismössa med kaninöron
* Bebissockor
* Stickade bebisskor
* Stickade bebisstövlar från Solnishko43
* Roving från Loop!
* Punis från Gourmet Stash
* Garn och ull från Nerd Girl Yarns
* Roving från Brazen Stitchery

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar