tisdag 22 oktober 2013

Avsnitt 4 -Tillbaka igen



I det här avsnittet pratar jag om:

Att många videopoddar har blivit utkastade från sin värd, Blip, och inte kan lägga upp nya saker i sin feed. Har npgon videopodd du följer inte uppdaterat på ett tag så kan det vara anledningen.

Att jag köpt en spinnrock från Kromski av modellen Sonata från en butik i Tyskland. Här är en länk.

Att jag shoppat från WoolieBullie, Gynx Yarns, Wanton Fibers och Nerd Girl Yarns.

Jag stickar på: Tröjan Sweet as, baby, Mössan Sara's saltspring slouchy hat, Monstret Quincy Quade Quentin, sockorna Skew och ett par halvvantar. Och så virkar jag vidare på nallen Lollo the african flower bear.


Jag har stickat färdigt en tubhalsduk av mönstret Cabernet infinity scarf och systersonens tröja side squiggles och min systers vantar av silk hankies.

Och så visar jag babysockorna som Gerd gjort mönstret till. (Det kommerett eget inlägg på bloggen)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar