söndag 22 september 2013

Polkagrisstrumpor




Ledsen att det varit lite tyst från min sida senaste tiden. Jag har mitt sista prov på onsdag nästa vecka så jag pluggar och pluggar. Men när jag är klar med provet är jag också klar med den sista komvuxkursen och får mitt slutbetyg. Då tänker jag skråla "jag har tagit studenten" hela dagen, så det så!

Men lite har jag hunnit med att sticka medan jag pluggat, man behöver ju en paus då och då.
Just nu är det sockorna av mönstret Skew som jag stickar på mest. Jag är snart framme vid hälen, det kommer bli... Ehm... Intressant! Det är säkert inte så svårt egentligen men just nu är jag lite rädd för den. Jag tror att jag ska sätta in en livlina innan jag börjar på den, bara för säkerhetsskull.

Och nästa avsnitt då? Ja, som ni förstår så har jag lite fullt upp just nu. Men bara jag blir klar med provet så ska jag försöka filma så snart jag kan efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar